Wszystkie podpunkty były omówione na ostatnim zebraniu administracji , co do pkt 1 i 3 takie działania spowodują dodatkowe obciążenie serwera co za tym idzie jeszcze większe lagi. Myślę że nie uda się tego wprowadzić...
Co do pkt 2 też slay-e są dawane za ewidentny brak zamiaru obrony paki bądź jej podłożenia, wszystkie sytuacje są rozpatrywane na bieżąco i indywidualnie. Nie zawsze wszystko adminowi uda się dostrzec przy pełnym serwerze zwłaszcza jak jest sam 1...
Nie za bardzo znam się na technicznych kwestiach serwera, ale czy ograniczenie możliwości kupna jednego flasha wpłynie na wydajność?
Odnośnie Slay-a za niechodzenie do bomby. Problem właśnie tkwi w tym, że Admini rozdają je nawet gdy ewidentnie ktoś próbuje obronić pakę, ale "fizycznie" nie ma możliwości. Jeśli Admin nie ma pewności co do swojego osądu to powinien się wstrzymać z decyzją. Ta sytuacja zdarza się notorycznie.
Wracanie terro z trupa na długą przez respa terro automatycznie stało by się niemożliwe. Dlaczego miałbym tracić HP skoro tylko zmieniam pozycję. Odkąd gram, admini bardzo rygorystycznie podchodzą do graczy kampiących na respie terro. Bardzo często tacy gracze dostają slay'e badź kicki.
Kiedyś taka linia funkcjonowała na pewnym serwerze. Z tego co pamiętam po jakimś czasie od rozpoczęcia rundy ta linia przestawała obowiązywać - co pozwalało wracać przez respa terro.
Co do flashy i ich ograniczenia, gra daje nam możliwość korzystania z dwóch granatów. Niektórzy mogą używać ich do byle czego, jednak pamiętaj że są i tacy, którzy używają ich by zdobyć przewagę, zająć pozycję bądź ją utrzymać. Trzeba być czujny i skoncentrowany do tego stopnia by przewidzieć gdzie mogą lecieć granaty oślepiające
Mi to jakoś nie przeszkadza..
Jeśli mówilibyśmy o grze 5v5 to miałbyś rację. Tutaj na serwerze często grają 32 osoby, co daje 64 flashe na rundę. Często powoduje to, że gra staje nieznośna.