Skocz do zawartości

Zdjęcie

Podanie o admina

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Isagi

Isagi

[CS:S] Admin DD2/FFA

• Admin CS:S
  • 7 postów
2
Silver I  Member Reputation
  • Czas na forum: 2d 17h 5m 7s

Napisano 25 luty 2025 - 11:06

Imię: Piotr
► Wiek: 24
► Nick: isagi
► Steam ID: 0:1:121859641
► Składka(Tak/Nie): będę płacił
► Deklarację zrozumiałem(am) i ją przyjmuję(Tak/Nie): tak
► Miejscowość: Łódź
► Kontakt (gg):
► Doświadczenie w administracji serwerem: parę lat temu w cs 1.6 cod mod
► Dlaczego chcesz mieć admina?: często brakuje admina, szczególnie o późnych porach czy wczesnych wieczornych, a ja gram bardzo dużo:D
► Główny serwer na którym grasz?: Iracka Piaskownica DD2
► O sobie: gram w różne wersje csa od około 12 lat i każdą wersje uwielbiam, niestety mój laptop już nie daje rady z CS2 więc wróciłem do source,lubię pożartować na serwerze, szczególnie z Pasterza :D, jestem bezkonfliktowy i coś tam czasami ustrzele.
  • 0

#2 sMk

sMk

• 80 postów
  • Miasto:Warszawa
10
  • Czas na forum: 1d 10h 44m 18s

Napisano 25 luty 2025 - 11:11

Jeśli chodzi o mnie to na TAK.

Spoko gość, a jak Pasterzowi dokucza to x2 TAK  :)

• 0

#3 100procent

100procent

• 196 postów
32
Silver II  Member Reputation
  • Czas na forum: 39d 21h 34m 42s

Napisano 25 luty 2025 - 17:34

Oczywiscie na Tak  :) 

• 0

#4 śL3pY MaRiAn

śL3pY MaRiAn

• 60 postów
8
  • Czas na forum: 2d 15h 45m 35s

Napisano 25 luty 2025 - 19:09

Ja też na TAK

• 0

#5 DRAGON

DRAGON

[CS:S] Admin FFA/DD2

• 127 postów
15
  • Czas na forum: 64d 11h 5m 48s

Napisano 25 luty 2025 - 22:54

no ok jestem na Tak 

• 0

#6 druss

druss

Założyciel Sieci FM

• Właściciel
  • 10951 postów
654
The Global Elite  Member Reputation
  • Czas na forum: 536d 10h 7m 19s

Napisano 26 luty 2025 - 07:48

Podobnie jak powyżej, jestem na Tak, masz doświadczenie wiesz o co chodzi i się pewnie nie będziesz podpalać niepotrzebnie :).

• 0

MY NIE BŁAGAMY O WOLNOŚĆ, MY O NIĄ WALCZYMY ...