Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aktualizacja 27.02.2013 ++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 akaa

akaa

    Weteran

  • Weteran
  • 2087 postów
  • Miasto:Warszawa
89
Silver Elite  Member Reputation
  • Czas na forum: 87d 16h 17m 22s

Napisano 01 marzec 2014 - 20:50

[Rozgrywka]
- Zmieniono Molotova, który inaczej odbijał się niż reszta granatów
- Naprawiono granat dymny, przez który widać było przeciwnika na radarze
- Zmieniono wartość radarvispow z 0.2 na 0.4
- Naprawiono ikony na radarze, które nie znikały prawidłowo

[Inne]
- Naprawiono problemy z połączeniem podczas prywatnej gry na lokalnym serwerze
- Na serwerach z wartością sv_grenade_trajectory 1 trajektoria granatów pokazuje prawidłowo odbicia się oraz zderzenia z celem.
- Dodano opcję do menu w której można używać klawiatury numerycznej jako bindów do wybierania graczy w trybie spectate oraz głosowania na następną mapę

[Siec]
- Próby oglądania meczu przez GOTV który jest aktualnie streamowany na twitch.tv w wielu językach będzie przekazywany na GOTV
- Dodano convar host_name_story który wskazuje czy nazwa hosta jest ujawniona na GOTV. Nazwa hosta zawsze jest pokazana w statusie.
- Dodano convar host_info_show oraz host_players_show
- Operatorzy serwerów mogą teraz dodawać zasady gry w pliku gamerulescvars.txt.
- Kiedy serwer działa z parametrem -nomaster, nie będzie rejestrowany na GMS.

[Mapy]
- CS_Downtown: Naprawiono buga przez którego gracze spawnowali się poza mapą w trybie Deathmatch
- DE_Favela: Naprawiono exploit przez którego gracze wychodzili poza mapę
- DE_inferno: Naprawiono exploit przez którego gracze mogli widzieć przez dach na BSie A z balkonu

[ENGLISH VERSION]

[GAMEPLAY]
- Fixed the molotov not having the same collision bounds as the rest of the grenades.
- Fixed some grenades allowing radar visibility when they shouldn't and vice versa - this fixes bugs like players showing up on radar through smoke volumes when they shouldn't.
- Increased radarvispow from 0.2 to 0.4.
- Fixed icons on the radar not fading out properly when they should have.

[MISC]
- Fixed frequent connection errors when starting private casual matches with friends on a local server.
- With sv_grenade_trajectory on, the debug overlay boxes now reflect the size of the grenades bounds when they collide and bounce.
- Added an option to the options menu to use raw number keys or weapon binds for selecting players when spectating and voting for maps at round end (spec_usenumberkeys_nobinds, defaults to 1).

[NETWORK]
- GOTV watch requests for matches with significant number of twitch.tv spectators will always get directed to GOTV relays.
- Added convar host_name_store to indicate whether host name is revealed in queries and GOTV. Host name is always printed in status command output.
- Added convar host_info_show, operators can set it to the following values: 0 to block server info queries; 1 (default) to respond with all details excluding identities; 2 to respond with all available details.
- Added convar host_players_show, operators can set it to the following values: 0 to block server players queries; 1 (default) to respond only with max players and uptime; 2 to respond with all players details.
- Server operators can now list game rules cvars in gamerulescvars.txt file, those cvars when marked as FCVAR_NOTIFY will be included in A2S_RULES response packet to server management software and 3rd party clients. The total size of A2S_RULES response packet must be within approximately 1Kb (MTU). File gamerulescvars.txt.example is provided.
- When a server is running with the -nomaster parameter, it will not register on GMS and will not respond to direct queries.

[MAPS]
- CS_Downtown: Fixed bug where players could spawn outside of map in Deathmatch
- DE_Favela: Fixed exploits where players could get out of map, various other polish
- DE_Inferno: Fixed exploit where players could see through roof near Bombsite A balcony
  • 0
Dołączona grafikaDołączona grafikahttp://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/gaytest.swf

Dołączona grafika