Ograniczona funkcjonalność konta...
Started By Prozz_, wrz 24 2014 08:59
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 wrzesień 2014 - 08:59
Witam, mam taki problem; Na Steamie wyskakuje mi komunikat i nic nie moge zrobic:
"Pomoc techniczna Steam - alarm dla użytkownika prozz_ak - 23 września
To konto mogło być używane przez kogoś innego. Pomoc techniczna Steam podejrzewa, że Twoje konto mogło zostać użyte przez kogoś innego. Ze względów bezpieczeństwa chwilowo zablokowano możliwość wprowadzania zmian w koncie. Prosimy o skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu uzyskania pomocy.
Jak odzyskać dostęp do swojego konta:
Skontaktuj się z pomocą techniczną Steam, a konsultant techniczny zweryfikuje cię jako właściciela konta i przywróci ci dostęp. Może być wymagane okazanie dowodu zakupu gier na twoim koncie lub okazanie dowodu bycia właścicielem użytej metody płatności.
Więcej informacji na ten temat: Odzyskiwanie utraconego konta Steam - FAQ, Zalecenia dotyczące bezpieczeństwa konta
Funkcjonalność tego konta będzie ograniczona do czasu odzyskania dostępu przez właściciela.
upowanie, podarunki, handel, aktywacja numerów seryjnych, dołączanie gier na serwerach zabezpieczonych przez VAC oraz dostęp do Społeczności Steam zostały zablokowane."
Zalogowałem sie na Steam Support aby dokonać weryfikacji konta lecz komunikat to: "Proszę zweryfikuj swoje konto, postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu powitalnym. Jeśli e-mail powitalny do ciebie nie dotarł, może on zostać wysłany ponownie." klikam zakładke "wyśli ponownie" lecz maila jak nie bylo tak nie ma :/ spam pusty, ochrona antyspamowa wylaczona. Nie wiem co robić, jakies pomysły ?
"Pomoc techniczna Steam - alarm dla użytkownika prozz_ak - 23 września
To konto mogło być używane przez kogoś innego. Pomoc techniczna Steam podejrzewa, że Twoje konto mogło zostać użyte przez kogoś innego. Ze względów bezpieczeństwa chwilowo zablokowano możliwość wprowadzania zmian w koncie. Prosimy o skontaktowanie się z pomocą techniczną Steam w celu uzyskania pomocy.
Jak odzyskać dostęp do swojego konta:
Skontaktuj się z pomocą techniczną Steam, a konsultant techniczny zweryfikuje cię jako właściciela konta i przywróci ci dostęp. Może być wymagane okazanie dowodu zakupu gier na twoim koncie lub okazanie dowodu bycia właścicielem użytej metody płatności.
Więcej informacji na ten temat: Odzyskiwanie utraconego konta Steam - FAQ, Zalecenia dotyczące bezpieczeństwa konta
Funkcjonalność tego konta będzie ograniczona do czasu odzyskania dostępu przez właściciela.
upowanie, podarunki, handel, aktywacja numerów seryjnych, dołączanie gier na serwerach zabezpieczonych przez VAC oraz dostęp do Społeczności Steam zostały zablokowane."
Zalogowałem sie na Steam Support aby dokonać weryfikacji konta lecz komunikat to: "Proszę zweryfikuj swoje konto, postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu powitalnym. Jeśli e-mail powitalny do ciebie nie dotarł, może on zostać wysłany ponownie." klikam zakładke "wyśli ponownie" lecz maila jak nie bylo tak nie ma :/ spam pusty, ochrona antyspamowa wylaczona. Nie wiem co robić, jakies pomysły ?
#3
Napisano 24 wrzesień 2014 - 10:32
logowałem się sie na csgo lounge z nowej przegladarkii ( musiałem przeinstalować Opere ), konto mam od kilku lat, sa na nim moje dane oraz aktualny mail, który mam od początku więc nigdy nie potrzebowalem dodatkowej weryfikacji konta. Jest jakis kontakt do ludzi ze steama, bo na steam support nawet pytania nie moge do nich wysłac bo cały czas jest komunikat: "Proszę zweryfikuj swoje konto, postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu powitalnym. Jeśli e-mail powitalny do ciebie nie dotarł, może on zostać wysłany ponownie. "
#6
Napisano 24 wrzesień 2014 - 11:01
To nie chodzi o tego maila z kodem bo tego normalnie dostalem przy logowaniu na csgo lounge ale jak juz sie pomyslnie zalogowalem ( z wpisaniem tego kodu z maila ) to nic nie moglem obstawic bo konto zostało od razu ograniczone. Wydaje mis sie ze chodzi im o sprawdzenie czy ja to ja i okazanie jakis dowodow zakupu lub kluczy do gier ale wlasnie nie mam od nich tego maila a nie wiem jak sie z nimi skonaktowac inna droga..... :/
#7
Napisano 24 wrzesień 2014 - 11:04
aby zmienic aders e-mail i go potem zweryfikowac prosza o kontakt przez steam support a ja tam nie moge wyslac prosby albo pytania gdyż jest caly caz ten komunikat : Proszę zweryfikuj swoje konto, postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu powitalnym. Jeśli e-mail powitalny do ciebie nie dotarł, może on zostać wysłany ponownie. ( [email protected] ) Czarna dupa normalnie ehh
#9
Napisano 24 wrzesień 2014 - 11:10
po tygodniu normalnie będziesz mógł obstawiać
To masz taką blokadę jak by ktoś miał hasło do twojego konta. Wtedy zmieniasz hasło a Ekwipunek zostaje i nikt ci nie ukradnie tych rzeczy chyba że po tygodniu
To masz taką blokadę jak by ktoś miał hasło do twojego konta. Wtedy zmieniasz hasło a Ekwipunek zostaje i nikt ci nie ukradnie tych rzeczy chyba że po tygodniu
#10
Napisano 24 wrzesień 2014 - 11:28
hmm no tak ale ja mam blokade na wszystko, nie moge zrobić sie online na steamie, nie moge grac ze znajomymi i na serwerach, kupowac, sprzedawac ani nawet przegladac rynku spoleczności nawet komunikowac sie ze znajomymi na steamie... ta blokada mi po 7 dniach zniknie ?
#16
Napisano 02 październik 2014 - 22:51
Witam, konto odblokowane. Musiałem założyć osobne konto w steam supporta z nowa poczta i napisac do nich o problemie.. przysłali wiadomość abym zweryfikował swoje konto czyli zrobił zdjęcie " quick reference card " ( karta ze środka orginalnego opakowania cs z kluczem oraz z własno recznie wpisanym kodem, który mi przysłali w m@ilu .. troche to trwało ale sie udało... pozdr