Skocz do zawartości



akaa

Rejestracja: 03 sie 2012
Poza forum Ostatnio: lip 17 2018 18:43
*****

#44619 TheBlackJJoker

Napisane przez akaa w 06 lipiec 2015 - 20:10

Grał jeszcze za moich czasów i nigdy problemów nie było. Teraz też widzę że jest aktywny i się kręci na serwerze więc według mnie powinien dostać szanse


  • 1


#37783 SqN

Napisane przez akaa w 18 wrzesień 2014 - 20:09

Łukasz Łukasz ręką czegoś tam nie oszukasz :D

Jestem na tak, jako admin sie sprawdzałeś i mam nadzieję .że dalej bedziesz sie sprawdzał
  • 1


#35162 Sniper Elite V2 Free

Napisane przez akaa w 04 czerwiec 2014 - 23:00

a tu ode mnie:
Afterfall Insanity - Extended Edition:
http://www.indiegala.com/giveaways
Enclave - klucz przyjdzie na maila po zakończeniu rejestracji na:
http://www.dlh.net/en/register
  • 1


#34127 Zakup (nie)kontrolowany...

Napisane przez akaa w 03 maj 2014 - 22:02

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieselem :D
  • 1


#32560 Czit!

Napisane przez akaa w 03 kwiecień 2014 - 12:45

ALEX F dostał bana, tu jego profil -> http://steamcommunit...561198131932681

Raczej bez omyłki :)
  • 1


#31833 do kierowców AUT

Napisane przez akaa w 18 marzec 2014 - 20:16

motor to masz w pralce, Tobie chodzi o motocykl :D :D :D :D :D
  • 1


#31658 EMS Katowice + dropy nowych skrzynek

Napisane przez akaa w 13 marzec 2014 - 13:52

Od dzisiaj do końca tygodnia trwa duża impreza LANowa w Katowicach gdzie możemy zobaczyć znane drużyny CSowe np. polskie VirtusPro, szwedzkie Ninjas in Pijamas albo francuskie Titan.

Podczas trwania tego eventu będą liczne transmisje na twitch.tv gdzie możemy obejrzeć streamy właśnie tych drużyn.

Bonusem jest to, że podczas oglądania transmisji na twitchu LUB transmisji w GOTV wypadają Nam skrzyneczki "EMS Souvenir" które będą dostępne tylko do końca właśnie EMS Katowice.

Poniżej zamieszam linki do transmisji na twitch.tv gdzie te oto właśnie skrzynki będą dropić:Więcej streamów na http://csgo-emsone.c...ce-2014/finals/

Co do GOTV, wystarczy oglądać mecz na twitchu żeby wypadały skrzynki, GOTV jest dla tych którzy wolą free-look itp... Nie ma różnicy gdzie się ogląda... Szansa taka sama na drop.




Jak połączyć konto Twitch.tv ze steamem w celu uzyskania dropa?
1. Tworzymy konto na twitch.tv
2. Przechodzimy na http://twitch.tv/settings
3. W zakładce "Connections" mamy ikonke steama
4. Klikamy na ikonke, logujemy sie na stronie steam'a już w celu potwierdzenia, że to Nasze konto
5. wybieramy transmisje i oglądamy czekając na drop :)
  • 1


#30163 Nasz Tuning...

Napisane przez akaa w 13 luty 2014 - 14:20

w BMW:
- Wymiana kolektora na m50b25
- Wymiana wydechu, albo jego części na coś podpasowanego (kwasówka jakas albo tytan :D)
- Re-map
- Pełna polerka + kolekta lakieru + ceramika/kwarc (nie moge sie zdecydowac)
- Dystanse na koła
- Cos moze jeszcze


w Audi:
- Zrobiony program na 190 kuca
- IC na wiekszy
- dolot
- lotka od S3 (ordzinal)
- Hydrografika
  • 1


#28984 Witam i powracam

Napisane przez akaa w 28 styczeń 2014 - 13:32

Druss my tylko żartujemy więc nie ma spiny. Fakt temat zszedł na dość dziwny tor, ale to czyste żarty więc spokojnie.
  • 1


#26038 NL.SM.P - czyli wtyczka która nie powoduje spadku fpsów przy spowalnianiu

Napisane przez akaa w 24 listopad 2013 - 11:17

Nie kumam ,to wygląda tak samo jakbyś po prostu zwolnił ten w sony vegas na dłużej xD
  • 1


#20300 Jak zagrac z kolegą (brak steam), Ja (mam steam) na serwerach non steam.

Napisane przez akaa w 18 sierpień 2013 - 00:01

albo sciagnij sobie ns'a i wtedy nie ma problemu.

albo niech kolega kupi... css bodajze 15-20 zl
  • 1


#17137 Podanie na grafika sieci.

Napisane przez akaa w 01 lipiec 2013 - 20:34

Ja również jestem za. Twoje prace są na wysokim poziomie więc nie widzę problemów.
  • 1


#16403 Powiedz czym się wozisz.

Napisane przez akaa w 18 czerwiec 2013 - 18:38

Audi A8 B)

skala 1:18 czy 1:32?
  • 2


#16051 Prawdziwe i pouczajace demoty :)

Napisane przez akaa w 10 czerwiec 2013 - 15:48

Sorry nie mogłem się oprzeć :D

Dołączona grafika
  • 1


#12720 pJona! :D

Napisane przez akaa w 09 kwiecień 2013 - 17:52

Druss w głębi też jesteś dzieckiem tylko trzeba je obudzić xD.

Prędzej ty zaczniesz dostawać ostrzeżenia za offtop. Zaczynamy od teraz więc pilnuj się :>
  • 1




Witaj Gościu !!!
Zaloguj się lub Zarejestruj, aby mieć pełen dostęp do Forum FragMastersi.pl
Zarejestrowałeś się przy pomocy konta gmail lub hotmail a mail aktywacyjny nie doszedł?
Zarejestruj się jeszcze raz przy pomocy innego konta mail.