Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podanie DanteVeil


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 DanteVeil

DanteVeil

    Vip

  • Vip
  • 11 postów
0
Silver I  Member Reputation
  • Czas na forum: 8h 42m 27s

Napisano 25 grudzień 2014 - 15:51

► Imię:Krystian
► Wiek:17
► Nick: DanteVeil
► Steam ID:STEAM_0:1:37233552
► Składka(Tak/Nie):Tak
► Deklarację zrozumiałem(am) i ją przyjmuję(Tak/Nie):tak
► Miejscowość:Poznań
► Kontakt (gg):1025780
► Doświadczenie w administracji serwerem:brak,ale kiedyś trzeba się nauczyć
► Dlaczego chcesz mieć admina?:Ponieważ bywają sytuacje w których nie ma admina,aby się przydał np do utrzymania wysokiej kultury,wyegzekwowaniu zakazu kampienia na respie i poprawienia frekwencji administracji w godzinach wieczornych/nocnych
► Główny serwer na którym grasz?: cs source only DD2
► O sobie:jestem uczniem technikum informatycznego.Jestem opanowanym,pomocnym,życzliwym,koleżeńskim człowiekiem co przekłada się także na relacje z innymi graczami na serwerze.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.
Dziękuje i pozdrawiam :)
  • 0

#2 Fragmaster

Fragmaster

    Progamer

  • Weteran
  • 1241 postów
176
Gold Nova III  Member Reputation
  • Czas na forum: 63d 4h 16m 29s

Napisano 25 grudzień 2014 - 15:55

Witam.Gracz jest z mojej rekomendacji ;) Mimo,że nie posiada 18 lat(za kilka miesięcy niestety będzie miał)to muszę przyznać,że chłopak jest jak na swój wiek bardzo,ale to bardzo ogarnięty.Używa zawsze mikro co jest wielkim plusem i jest lubiany przez graczy co mogłem sam usłyszeć.Biorę za niego odpowiedzialność w przypadku nie sprawdzenia się go w roli Admina,lecz jestem święcie przekonany że podoła temu zadaniu.Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie jego podania.Pozdrawiam ;)
  • 0

Czasem spotykasz na swojej drodze osobę,której nie należy wkurwiać to Ja.cyt. z filmu gran Torino
 

Każdy chce mieć prawo,obowiązku nikt.
 

Najlepszy z ludzi jest ten,kto dobrze widzi swoje błedy

 

370852_101.png


#3 TheBlackJJoker