Skocz do zawartości


Zdjęcie

[CS:GO] Aktualizacja z dnia 05.02.2014


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 druss

druss

    Założyciel Sieci FM

  • Właściciel
  • 10763 postów
  • Miasto:Warszawa
644
The Global Elite  Member Reputation
  • Czas na forum: 512d 8h 21m 1s

Napisano 07 luty 2014 - 17:30

Aktualizacja 05.02.2014r.

Najnowsza aktualizacja do gry Counter Strike Global Offensive:

[GAMEPLAY]:

Zmiana balansu poniższych broni:
>>Desert Eagle: wzrost dokładności broni o 50% już przy pierwszym strzale, nie jak do tej pory było od drugiego.
>>SG553 i AUG: poprawiono celność, zwiększono celność strzału, także zmniejszono przy okazji odrzut obu broni.
>>Granaty: dwa sposoby rzutu granaty, 1 opcja jak do tej pory z regulacją siły rzutu, 2 opcja rzut na niewielkie odległości, pod nogi danego gracza, rzut z pod siebie.
>>Celność wszystkich broni automatycznych podczas poruszania się została zmniejszona o 50%
>>Komenda sv_airaccelerate została nieco zwiększona inne ustawienia ruchu podczas rozgrywki.

[STICKERS]:

>>Dodano kapsułki w których znajdują się naklejki na broń, w jednej kapsułce znajduje się jedna naklejka gdzie jej drop jest losowy.
>>Kapsułkę można otworzyć za pomocą klucza który dostępny jest poprzez zakup w markecie albo w poczekalni za 0,75EURO.
>>Naklejka może zostać przyklejona na dowolny rodzaj broni, a ilość naklejek na daną broń może być większa niż 1.

[ MISC]:

>>Operacja Bravo się zakończyła.
>>Wprowadzono kilka korekt w zakresie konfiguracji sprzętu a także wydajności w grze.
>> Mapy Cobblestone i Overpass zostały udostępnione wszystkim graczom.
>>Przepustka Operacji Bravo jej funkcjonalność pozostała, można nią handlować na rynku społeczności i może zostać zamieniona na odznakę Operacji Bravo.
>>Dodano nowy rodzaj materiałów do gry: https://developer.va...apped_4WayBlend

[MAPS]:

Naprawiono, błędy Map: Mirage, Ovepass, Inferno, dust2, Assault.

>>[Szczegóły w Wersji Angielskiej]<<

GAMEPLAY
  • All grenades now have a secondary fire that throws an underhand grenade a short distance in front of the player.
    • Secondary fire can be combined with primary fire to precisely adjust the strength of the throw.
  • Weapon balance has been adjusted:
    • Improved Desert Eagle accuracy recovery
    • Improved Sg553 and AUG rates of fire.
    • Improved Sg553 and AUG scoped control ( reduced inaccuracy and recoil ).
    • Increased movement inaccuracy on all automatic weapons by 50%.
    • Movement inaccuracy when walking is now calculated differently, resulting in better walking accuracy across the board.
  • sv_airaccelerate has been slightly increased.
STICKERS
  • Added Sticker Capsules. Each capsule contains one sticker out of a series of sticker designs.
  • Sticker Capsules can be received as drops at the end of matches, and are opened using a Sticker Capsule Key.
  • A sticker can be applied to any gun, and each gun can hold multiple stickers.
MISC
  • Several adjustments to improve performance for a range of hardware configurations.
  • Ended Operation Bravo.
  • Overpass and Cobblestone maps are now available to everyone.
  • Removed the following items from the store:
    • Season's Gifts. They are still marketable on the Community Marketplace and remain fully functional.
    • Operation Bravo Passes. They are still marketable on the Community Marketplace and can be redeemed for an Operation Bravo Coin.
  • Doing an ent_create now orients the created entity opposite the player's orientation so it's facing the player.
  • Added a new material type called 'Lightmapped_4WayBlend' that can be used on displacements. Documentation can be found here: >https://developer.valvesoftware.com/wiki/Lightmapped_4WayBlend
  • Added more diagnostic information for buffer overflows in network channel.
UI
  • Removed rouge [sic] pixel on mode map selection UI.
  • Added player teammate colors in Competitive Mode that displays a unique color per teammate in the radar, playercount panel, scoreboard and the arrow over their head (can be toggled offline with cl_cmm_showteamplayercolors).
  • Reduced translucency of avatars in playercount panel and did some minor visual updates.
  • Enemies icons on radar are now a different shape than teammates.
  • Hostages on radar now have an H in the dot and never rotate.
  • Added sort method 'Equipped' to the Inventory.
  • Added a setting to Game Options that allows hiding Team Tags in death notices.
  • Team tags now scale to fit in the scoreboard and no longer overlap ping or get get cut off.
  • Fixed an issue where sometimes no live games could be found in the Watch panel for the first minute after game launch.
MAPS
  • Mirage
    • Fixed a bug where you could peek over a crate at CT stairs.
    • Added a peek position in Bombsite A connector, towards Palace exit.
    • Clipped benches inside palace.
    • Fixed some boost/exploit spots (Thanks F3RO!).
    • Breakable metal panels can no longer be shot through without triggering break effect.
    • Made it easier to get into hole leading to CT sniper window.
    • Made it easier to move over cart leading to B route from CT spawn.
    • Reworked cover in Bombsite A.
    • Reworked cover in Bombsite B.
  • Overpass
    • Changed cover in playground.
    • Fixed smoke sorting on water.
    • Made players easier to see in park connector stairs.
    • Raised upper park divider to prevent peeking over it.
    • Increased ambient lighting.
    • Made bridge near Bombsite B twice as wide.
    • Made it easier to spot players in T side of canal.
    • Simplified the layout of Bombsite B slightly.
    • Removed small tree at CT side of upper park.
    • Blocked visibility through truck in Bombsite A.
    • Tweaked soundscape.
    • General optimizations.
  • Inferno
    • Fixed a bug where players could get stuck in ceilingfans.
    • Fixed some areas where thrown C4 could get stuck.
    • Increased brightness slightly in hallway leading to balcony in Bombsite A.
    • Fixed gaps that players could see through in Bombsite B.
    • Made wall penetration in construction more consistent (Thanks Pawlesslol!).
    • Nerfed the refire rate on the churchbells (changed from infinite dings per second to 1 ding per second).
    • General optimizations.
  • Dust 2
    • Removed dark texture near tunnel stairs.
    • Removed sky collision over building near T spawn.
    • Covered up shadow that looked like a player near CT spawn.
    • Fixed invisible ledges on curved corners.
  • Assault
    • Fixed various graphical bugs.
    • Fixed bugs related to prop_physics_multiplayer.
    • Added a CT van to CT spawn.
    • Fixed an exploit where players could get out of the map

  • 0

MY NIE BŁAGAMY O WOLNOŚĆ, MY O NIĄ WALCZYMY ...

 

Kobiety jak was nie Kochać:

 

Na miłość nigdy nie jest za późno. Đяμss™

Nie ważne kiedy i jak umrzemy, ale ważne czy byliśmy Kochani. Đяμss™

Jedyny sposób, by odkryć granice możliwości, to przekroczyć je i sięgnąć po niemożliwe. Artur C. Clarke.

Gdzie wszyscy wiedzą, że tego nie da się zrobić, przyjdzie ktoś, kto tego nie wie i to zrobi. Wróżba Chińska

Odnaleźć spokój, którego wszyscy szukamy, a który bywa dany tylko nielicznym z nas. cyt. z filmu Ostatni Samuraj.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ogólne:

Zanim napiszesz do mnie Prywatną Wiadomość na forum "PW" czy "Steam" sprawdź czy na forum nie ma odpowiedniego działu, tematu, który rozwiąże Twoje wątpliwości?.

Miej świadomość, że 99% spraw możesz rozwiązać poprzez forum, bez angażowania mojej osoby Prywatnie "PW" czy "Steam" szanując swój czas.

Mój czas dla mnie jest świętością, szanuję Ludzi którzy szanują Siebie i Innych a przede wszystkim swój czas.

Administracyjne:

Drodzy Użytkownicy "brak członkostwa sieciowego", zachęcamy, do aktywnego korzystania z naszego forum, jednakże, proszę, o to żebyście nie wypowiadali się w tematach, dotyczących administracji "tj. podaniach, rekrutacjach, skargach, prośbach dotyczących ban-ów", ponieważ, są to sprawy administracyjne sieci, a wasze komentarze w tych tematach będą traktowane jako SPAM.

Dziękuję za zrozumienie i zachęcam do aktywnej pracy na naszym forum.

Jeżeli przeczytałeś ze zrozumieniem powyższą informację zawartą w sygnaturze, oznacza to, że wszedłeś na pierwszy szczebel znajomości ze mną.

Dziękuję, że poświęciłeś swój cenny czas na zapoznanie się z tymi dość ważnymi informacjami które mogą okazać się pomocne.